راهنما :
با خیال راحت خرید کنید .پشتیبان سایت همیشه در خدمت شماست .در صورت هرگونه مشکل در خرید آنلاین و دریافت فایل با شماره 09159886819 - صارمی اسمس بدهید .

۰

328 - گزارش تخصصی معاون اجرایی : علاقمند کردن معلمان مدرسه به استفاده از محتوای الکترونیکی در امر تدریس

 گزارش تخصصی گزارش تخصصی معاون اجرایی لیست2

328 - گزارش تخصصی معاون اجرایی : علاقمند کردن معلمان مدرسه به استفاده از محتوای الکترونیکی در امر تدریس

نمونه کامل گزارش تخصصی  معاون اجرایی مدرسه

 

معرفی :

 گزارش تخصصی معاون اجرایی :  علاقمند کردن معلمان مدرسه به استفاده از محتوای الکترونیکی در امر تدریس-  بصورت ورد و قابل ویرایش - تعداد صفحات بیست و شش صفحه ، قیمت 2000(دو هزار تومان) تومان

فهرست مطالب، چکیده و فایل کامل پی دی اف (فقط برای مشاهده) در زیر آمده است :

 

فهرست مطالب

چکیده

مقدمه

توصیف وضعیت موجود و تشخیص مسئله

اهداف گزارش تخصصی :

هدف اصلی :

اهداف جزئی :

مقایسه با وضع مطلوب :

جمع آوری اطلاعات

پیشینه تحقیق

مفهوم نوآوری در آموزش

ویژگی های نوآوری در آموزش

نوآوری و تحول در کلاس درس

استفاده از چندرسانه ای های آموزشی در تدریس

استفاده از CD های آموزشی در تدریس

استفاده از رایانه و اینترنت در تدریس

استفاده از وبلاگ آموزشی در تدریس

استفاده از روش فعال یاددهی   یادگیری مبتنی بر ICT

اجرای راه حل ، مرحله دوم

دیگر اقدامات انجام شده :

ارزیابی بعد از اجرا

نقاط قوت

نتایج حاصل از اقدام

نقاط ضعف :

نتیجه گیری و پیشنهادات

منابع

چکیده

در طراحی محتوای الکترونیکی تنها به ارائه‌ی متن اکتفا نمی‌شود. بلکه تلاش می شود تا با به کارگیری امکانات و ابزارهای پیشرفته‌ی چند رسانه‌ای و تعاملی محیط کلاس بازسازی گردد و از فرایند یادگیری اطمینان حاصل شود.

استفاده از صوت، تصویر و پویانمایی از ویژگی‌های محتوای الکترونیکی است و عبارت‌اند از: امکان ارتباط سریع و زنده با مربی و راهنمای آموزشی، دسترسی به بانک پرسش‌ها و پاسخ‌های احتمالی، امکان نگارش و ذخیره جزوه و یادداشت شخصی، امکان دسترسی کامل به جزوه‌های هر درس، ارائه‌ی پرسش و آزمون های متناوب و گزارش نتایج آن، امکان تکرار و بازبینی هر بخشی از درس، هدایت آموزشی فراگیرنده و مشخص کردن وظایف و مراحل کار در طول استفاده از دوره . در محیط الکترونیکی کتاب‌ها و متن‌ها به اسلاید، تصاویر، جداول و فیلم تبدیل می شوند. برای رسیدن به این تغییر و تحول درک شعور، به تلاش و پشتکار و سعی فراوان نیاز است. چرا که هنوز به صورت یک روش جا افتاده برای تدریس محسوب نمی شود.

مدت هاست که در ایران، در رسانه‌ها و کنفرانس‌ها، دورادور شاهد مباحث مربوط به آموزش الکترونیکی در دانشگاه مجازی بوده‌ایم. محوریت این جلسات با کلماتی هم چون ایجاد زیر ساخت آموزش الکترونیکی در مدارس و در دانشگاه‌ها و حتی تاسیس دانشگاه های مجازی با حمایت دولت همراه بوده است.

ساخت محتوای الکترونیکی یا تبدیل کلاس‌های درسی به یک فضای مجازی و غیر فیزیکی، چیزی است که از دهه نود با جدی شدن اینترنت در فضای آموزشی مطرح شد و در پانزده سال گذشته، شرکت‌های خصوصی و بسیاری از دانشگاه‌ها، بر روی تولید محتوای الکترونیکی و هم چنین تولید نرم افزارهای فضای آموزشی مجازی اقدام کردند.

اینجانب ............معاون اجرایی آموزشگاه .............. تصمیم گرفتم در سال تحصیلی جدید دبیران آموزشگاه را به تولید محتوای الکترونیکی و استفاده از آن در امر تدریس علاقه مند سازم و آنان  را به سمتی سوق دهم که بتوانند از محتوای الکترونیکی در جهت پیشرفت تحصیلی و بالا بردن معلومات عمومی و شکوفایی فکری خود و دانش آموزانشان استفاده کنند،آنها را با سایت های مختلف آموزش محتوای الکترونیکی و کاربردهای فراوان اینترنت آشنا ساختم و به آنها یاد دادم چگونه می توانند با تولید محتوای الکترونیکی کیفیت  تدریس را بالا ببرند.

کلیدواژه : کامپیوتر-فناوری اطلاعات-محتوای الکترونیکی-دانش آموز-دبیر

 

برای اطمینان شما :

فایل پی دی اف این گزارش تخصصی معاون اجرایی را فقط برای مشاهده و بصورت پی دی اف در زیر قرار داده ایم . ابتدا فایل پی دی اف را مشاهده نمائید و در صورت رضایت می توانید فایل ورد و قایل ویرایش این گزارش تخصصی معاون اجرایی را بصورت خرید انلاین و به قیمت فقط 2000 تومان از لینک خرید آن دریافت نمائید . ابتدا فایل پی دی اف  :


http://up.asemankafinet.ir/up/asemankafinet/Pictures/DOKMEMO.jpg

در صورت رضایت فایل ورد و قابل ویرایش این گزارش تخصصی را از لینک خرید زیر و بصورت انلاین و با قیمت 2000تومان (دو هزار تومان)بعد از پرداخت دریافت نمائید .

 

راهنمای خرید :   برای خرید انلاین ابتدا بر روی لینک خرید زیر کلیک نمائید . تا وارد صفحه خرید و دانلود سایت علمی و پژوهشی اسمان شوید .و فایل را بصورت مستقیم خرید و دانلود نمائید. لینک خرید :

 

http://up.asemankafinet.ir/view/1543587/submit.gif

 

 

( توجه)

سایر گزارش های تخصصی معاون اجرایی را از لینک زیر مشاهده کنید (بر روی لینک زیر کلیک کنید ) :


لیست گزارش های تخصصی معاون اجرایی

 

( همچنین )

 لیست کامل ودسته بندی شده گزارش های تخصصی برای همه دبیران وآموزگاران ومدیران و معاونان مدرسه و هنرآموزان را از لینک زیر مشاهده کنید و به سایر همکاران اطلاع دهید-باتشکر :

( روی عکس زیر کلیک کنید)


http://up.asemankafinet.ir/view/2267051/dastebandigozaresh.jpg

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی