راهنما :
با خیال راحت خرید کنید .پشتیبان سایت همیشه در خدمت شماست .در صورت هرگونه مشکل در خرید آنلاین و دریافت فایل با شماره 09159886819 - صارمی اسمس بدهید .

۰

242 - گزارش تخصصی معاون اجرایی : ارتقا پیشرفت تحصیلی دانش آموز طلاق با روش های مناسب

 گزارش تخصصی گزارش تخصصی معاون اجرایی لیست2

242 - گزارش تخصصی معاون اجرایی : ارتقا پیشرفت تحصیلی دانش آموز طلاق با روش های مناسب

نمونه کامل گزارش تخصصی  معاون اجرایی مدرسه

 

معرفی :

 گزارش تخصصی معاون اجرایی :  ارتقا پیشرفت تحصیلی دانش آموز طلاق با روش های مناسب-  بصورت ورد و قابل ویرایش - تعداد صفحات بیست و یک  صفحه ، قیمت 2000(دو هزار تومان) تومان

فهرست مطالب، چکیده و فایل کامل پی دی اف (فقط برای مشاهده) در زیر آمده است :

 

فهرست مطالب

چکیده :

مقدمه :

بیان  مسأله :

بیان وضع موجود

شناسایی علّت :

اهداف گزارش :

هدف اصلی :

اهداف جزئی :

جمع آوری اطلاعات

گرد آوری راه حل ها :

انتخاب راه حل :

چگونگی کاربرد راه حل

ارزیابی بعد از اجرای طرح (نقاط قوت )

نقاط ضعف

گزارش کامل

طلاق و مسائل تاثیر گذار بر روی فرزندان

پیشنهادات

تاثیر مشکلات خانوادگی بر روی دانش آموزان

مشکلات خانوادگی

خانواده و نقش آن بر افت تحصیلی دانش آموزان

ارائه راهکارهایی برای سرپرستان کودک برای کنار آمدن کودک با تغییرات حاصل از جدایی پدر و مادر :

توصیه به والدین

چگونه نقش مثبت داشته باشیم؟

فرزندان خود را محترم بشمارید

گریز از خانواده

بیماری‌های خانه و تاثیر بر درس

پند و نصیحت حد و اندازه دارد

والدین بخوانند

فهرست منابع:

 

چکیده :

بدون شک دانش آموزی که در یک خانواده از هم گسیخته به سر می برد و اختلاف و مشاجرات والدین امنیت خاطر و سلامت عاطفی او را به هم می زند ، افت تحصیلی و کاهش علاقه به درس و مطالعه خواهد داشت .تجربه  نشان داده است که معلمان در آگاه کردن والدین وکنترل رفتار آنان ، نقش تعیین کننده ای ایفا می کند‌ و معلّم حافظ اسرار دانش آموز است . درگیری های خانوادگی و مشاجره های پدر و مادر در حضور فرزندان، تأثیرات روحی شدیدی بر کودکان و نوجوانان ناظر بر صحنه می گذارند و در رفتارهای پرخاشگرانه کودکان و نوجوانان اثر مزمن بر جای خواهد گذاشت. به طور کلی کودکان و نوجوانان مرگ پدر و مادر خود را راحت تر از طلاق آنان پذیرا هستند، در فوت پدر و مادر پیوندهای عاطفی، شخصیتی و احساسی و رشته های ارتباط روانی گسسته نمی شود یا کمتر سست می شود و افسردگی و ملال، کوتاه مدت و زودگذر است. در حالی که آثار طویل المدت طلاق در پسران و دختران بیشتر است و مشکلات ناسازگاری در تشکیل خانواده را به وجود می آورد.

اینجانب چند سالی است که در مدرسه ی ابتدایی مشغول به خدمت هستم  . متأسفانه در این مدّت  با شاگردان مشکل دار بسیاری  مواجه بودم و هر سال با تجربه بیش از قبل سعی در رفع یا کاهش آن نموده ام . امسال هم مثل هر سال از بین دانش آموزم که .... نفر بودند دانش آموزی مشکل دار به نام مهدی (اسم مستعار) وجود داشت. مهدی دانش آموزی بی نظم و پرخاشگری بود که با انجام حرکات ناشی باعث اذیّت و آزار دیگران و زور گویی به آنها شده بود  . او به درس و مدرسه علاقه ای نداشت و از انجام تکالیفش به بهانه های مختلف سر باز می زد.و دجار افت تحصیلی شده بود  من پس از مشاهده و مصاحبه با دیگران متوجّه از هم گسیختگی خانواده و محیط زندگی او شدم و با صحبت با مادر او و دیگران در پی رفع ناامنی و ترس و اختلالات رفتاری و اخلاقی او بر آمدم . پس از مطالعه و بررسی  و همفکری باهمکاران و دیگران و درپیش گرفتن روش های مناسب موفّق به کاهش اختلالات رفتاری و اخلاقی او شدم . 

 

برای اطمینان شما :

فایل پی دی اف این گزارش تخصصی معاون اجرایی را فقط برای مشاهده و بصورت پی دی اف در زیر قرار داده ایم . ابتدا فایل پی دی اف را مشاهده نمائید و در صورت رضایت می توانید فایل ورد و قایل ویرایش این گزارش تخصصی معاون اجرایی را بصورت خرید انلاین و به قیمت فقط 2000 تومان از لینک خرید آن دریافت نمائید . ابتدا فایل پی دی اف  :


http://up.asemankafinet.ir/up/asemankafinet/Pictures/DOKMEMO.jpg

در صورت رضایت فایل ورد و قابل ویرایش این گزارش تخصصی را از لینک خرید زیر و بصورت انلاین و با قیمت 2000تومان (دو هزار تومان)بعد از پرداخت دریافت نمائید .

 

راهنمای خرید :   برای خرید انلاین ابتدا بر روی لینک خرید زیر کلیک نمائید . تا وارد صفحه خرید و دانلود سایت علمی و پژوهشی اسمان شوید .و فایل را بصورت مستقیم خرید و دانلود نمائید. لینک خرید :

 

http://up.asemankafinet.ir/view/1543587/submit.gif

 

 

( توجه)

سایر گزارش های تخصصی معاون اجرایی را از لینک زیر مشاهده کنید (بر روی لینک زیر کلیک کنید ) :


لیست گزارش های تخصصی معاون اجرایی

 

( همچنین )

 لیست کامل ودسته بندی شده گزارش های تخصصی برای همه دبیران وآموزگاران ومدیران و معاونان مدرسه و هنرآموزان را از لینک زیر مشاهده کنید و به سایر همکاران اطلاع دهید-باتشکر :

( روی عکس زیر کلیک کنید)


http://up.asemankafinet.ir/view/2267051/dastebandigozaresh.jpg

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی