راهنما :
با خیال راحت خرید کنید .پشتیبان سایت همیشه در خدمت شماست .در صورت هرگونه مشکل در خرید آنلاین و دریافت فایل با شماره 09159886819 - صارمی اسمس بدهید .

۰

259 - گزارش تخصصی آموزگار و دبیر : برطرف کردن مشکل لوس بودن یکی از دانش آموزان با روش های مناسب

 گزارش تخصصی گزارش تخصصی مشترک و قابل استفاده برای همه لیست2

259 - گزارش تخصصی آموزگار و دبیر : برطرف کردن مشکل لوس بودن یکی از دانش آموزان با روش های مناسب

نمونه کامل گزارش تخصصی همه دبیران و آموزگاران

 

معرفی :

 گزارش تخصصی آموزگار و دبیر : برطرف کردن مشکل لوس بودن یکی از دانش آموزان با روش های مناسب   -  بصورت ورد و قابل ویرایش - تعداد صفحات بیست و دو صفحه ، قیمت 2000(دو هزار تومان) تومان

فهرست مطالب، چکیده و فایل کامل پی دی اف (فقط برای مشاهده) در زیر آمده است :

 

فهرست مطالب

چکیده

مقدمه

بیان مسئله

بیان وضع موجود

اهمیت وضرورت تحقیق

اهداف پژوهش

مقایسه با شاخص :

جمع آوری اطلاعات

پیشینه پژوهش

تجزیه و تحلیل وتفسیرداده ها:

انتخاب راه جدید به صورت موقّت

اجرای طرح جدید و نظارت بر آن

ارزیابی بعد از اجرای طرح (نقاط قوت )

نقاط ضعف :

ارزشیابی تاثیر اقدام جدید وتعیین اعتبار

نحوه برخورد با دانش آموز لوس   در محیط مدرسه:

نتیجه گیری

پیشنهادات

منابع

چکیده

لوس بودن کودکان در مدرسه،بحثهای زیادی را به خود اختصاص داده است و اغلب‏ برپایهء ویژگیهای شخصیّتی کودک توضیح داده شده است:اگر دانش‏آموزی لوس نیست، یا به دلیل ویژگیهای شخص او و یا به دلیل موقعیّت خانوادگی او می‏باشد.به‏ندرت خود مدرسه زیر سؤال برده شده است.در صورتیکه مدرسه هم می‏تواند منبع بروز لوس بودن‏ دانش‏آموزان در محیط مدرسه و در خارج از آن باشد. برای اینکه انسان بتواند در اجتماع زندگی کند باید رفتار اجتماعی را بیاموزد به این معنی که رفتارش باید مورد قبول اجتماع باشد . یکی از راههای اجتماعی شدن و مورد قبول قرار گرفتن رعایت انضباط و مقرراتی است که در اجتماع حکمفرماست . مقررات و قوانینی انضباطی رفتار را تحت کنترل درمی آورد و چون این کنترل اغلب مانع انجام خواسته های کودکان می شود ، گاهی موجب خشم و عصبانیت آنها می گردد . در تعلیم و تربیت کودکان انضباط همیشه مورد توجه بوده ، ولی در اینکه این انضباط چگونه باید باشد و چگونه می توان آن را آموزش داد عقاید متفاوت است . هدف از انضباط این است که کودک را قادر به سازش با قوانین و مقرراتی که فرهنگ یک گروه پذیرفته است بنماید ، به طوری که رفتار خود را با توقعات و خواستهای گروه اجتماعی که در آن زندگی می کند هماهنگ نماید .موفقیت تحصیلی کودکان در دوره آموزش ابتدایی از پیچیدگی‏ و پویای خاصی برخوردار است."لوس بودن‏"دانش‏آموزان باید در این پویایی خاص بررسی گردد.دیدگاههای متفاوتی دربارهء مفهوم‏ لوس بودن دانش‏آموزان مطرح شده است بطوریکه می‏توان‏ یک نوع‏شناسی( Typologic )در مورد آن مطرح نمود.بنده در پژوهش حاضر قصد دارم به بررسی علت لوس بودن یکی از دانش آموزانم به نام پریا پرداخته و مشکل لوس بودن وی را برطرف نمایم.

کلیدواژه :

 لوس بودن-دانش آموزان -ابتدایی

 

برای اطمینان شما :

فایل پی دی اف این گزارش تخصصی آموزگار و دبیر را فقط برای مشاهده و بصورت پی دی اف در زیر قرار داده ایم . ابتدا فایل پی دی اف را مشاهده نمائید و در صورت رضایت می توانید فایل ورد و قایل ویرایش این گزارش تخصصی آموزگار و دبیر را بصورت خرید انلاین و به قیمت فقط 2000 تومان از لینک خرید آن دریافت نمائید . ابتدا فایل پی دی اف  :


http://up.asemankafinet.ir/up/asemankafinet/Pictures/DOKMEMO.jpg

در صورت رضایت فایل ورد و قابل ویرایش این گزارش تخصصی را از لینک خرید زیر و بصورت انلاین و با قیمت 2000تومان (دو هزار تومان)بعد از پرداخت دریافت نمائید .

 

راهنمای خرید :   برای خرید انلاین ابتدا بر روی لینک خرید زیر کلیک نمائید . تا وارد صفحه خرید و دانلود سایت علمی و پژوهشی اسمان شوید .و فایل را بصورت مستقیم خرید و دانلود نمائید. لینک خرید :

 

http://up.asemankafinet.ir/view/1543587/submit.gif

 

 

( توجه)

سایر گزارش های تخصصی آموزگاران ابتدایی به ترتیب پایه را از لینک های زیر مشاهده کنید (بر روی هر یک از لینک ها کلیک کنید ) :

لیست گزارش های تخصصی آموزگار اول ابتدایی

 

لیست گزارش های تخصصی آموزگار دوم ابتدایی

 

لیست گزارش های تخصصی آموزگار سوم ابتدایی

 

لیست گزارش های تخصصی آموزگار چهارم ابتدایی

 

لیست گزارش های تخصصی آموزگار پنجم  ابتدایی

 

لیست گزارش های تخصصی آموزگار ششم  ابتدایی

 

لیست گزارش های تخصصی معلم چندپایه

 

( همچنین )

 لیست کامل ودسته بندی شده گزارش های تخصصی برای همه دبیران وآموزگاران ومدیران و معاونان مدرسه و هنرآموزان را از لینک زیر مشاهده کنید و به سایر همکاران اطلاع دهید-باتشکر :

( روی عکس زیر کلیک کنید)

 


http://up.asemankafinet.ir/view/2267051/dastebandigozaresh.jpg

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی