راهنما :
با خیال راحت خرید کنید .پشتیبان سایت همیشه در خدمت شماست .در صورت هرگونه مشکل در خرید آنلاین و دریافت فایل با شماره 09159886819 - صارمی اسمس بدهید .

۰

266 - گزارش تخصصی آموزگار سوم ابتدایی : برطرف سازی مشکل یادگیری دانش آموز کم شنوا در درس ریاضی

 گزارش تخصصی گزارش تخصصی آموزگار سوم ابتدایی لیست2

266 - گزارش تخصصی آموزگار سوم ابتدایی : برطرف سازی مشکل یادگیری دانش آموز کم شنوا در درس ریاضی

نمونه کامل گزارش تخصصی آموزگار سوم ابتدایی

 

معرفی :

 گزارش تخصصی آموزگار سوم ابتدایی با موضوع :  برطرف سازی مشکل یادگیری دانش آموز کم شنوا در درس ریاضی پایه سوم ابتدایی با روش های مناسب  -  بصورت ورد و قابل ویرایش - تعداد صفحات بیست وسه  صفحه ، قیمت 2000(دو هزار تومان) تومان

فهرست مطالب، چکیده و فایل کامل پی دی اف (فقط برای مشاهده) در زیر آمده است :

 

فهرست مطالب

چکیده

مقدمه

بیان مسأله

توصیف وضع موجود

اهداف گزارش تخصصی :

هدف اصلی :

اهداف جزئی :

مقایسه با وضع مطلوب :

تاریخچه آموزش و پرورش کودکان ناشنوا  و کم شنوا در ایران

اهمیت موضوع :

جمع آوری اطلاعات

الف. شاخص‌های کیفی وضع موجود

ب. شاخص‌های کمّی وضع موجود

خلاصه یافته های اولیه :

گردآوری داده‌ها

گرد آوری داده‌ها جهت ارائه راه­حل‌ها

راه حل‌های پیشنهادی

چگونگی اجرای راه های جدید :

ارزیابی بعد از اجرای طرح

نقاط قوت

نقاط ضعف :

نتیجه گیری :

اعتبار بخشی به راه حل‌ها

نتیجه و پیشنهاد

منابع مآخذ

چکیده 

درس ریاضی از جمله مهارتهای اساسی است که در زمرة دروس مهم و بنیادی دردوران تحصیل محسوب مـی شـود . تحقیقـات و مطالعات نشان داده اند که ارتباط پویایی بین رشد و توسعه جامعه و کاربرد ریاضیات وجود داشته است . حال آنکه وضعیت موجود مادر درس ریاضی حکایت از اُفت بالای تحصیلی در این درس دارد؛ و تعداد قابل ملاحظه ای از د انش آموزان با نمرة پایین و یا با کمک تبصره ها و چندین بار شرکت درامتحان به کلاس بالاتر ارتقاء می یابند . در دسترس نبودن آزمونهـای تشخیـصی مناسـب به منظور شناسایی مشکلات و رفع آنها در قالب برنامه ریزیهای درسی جدید این معضل راکماکان به قو ت خود باقی نگاه داشـته است . همچنین واقعیاتی چون عدم نریمانیت درونی شاگردان از درک مفاهیم پایه ای در درس ریاضی و ناتوانی آنـان در کـاربرد مفاهیم ،آموخته ها و اصول و قواعد ریاضی در زندگی تحصیلی ، شغلی و حتی زندگی روزمره ، بسیارتأثرانگیز است . اثرات پنهـان ناشی از این ناتوانیها عبارت است از تشویق و ترغیب دانش آموزان به یادگیری طوطی وار، از بین رفتن اعتماد بـه نفـس آنـان و ایجاد احساس ناتوانی که به ندرت می توان با آموزشهای بعدی این اثرات را از بین بـرد  بازرگـان ،1374  یکـی از راههـای پیشگیری از مشکلات مذکور، بررسی و شناسایی نقاط قوت وضعف دانش آموزان در درس ریاضی است .

اینجانب   تلاشم بر این است که در پژوهش فوق دانش آموز کم شنوا  را به درس ریاضی علاقه مند نمودم و در این درس موفق گردانم.

 

برای اطمینان شما :

فایل پی دی اف این گزارش تخصصی  سوم ابتدایی را فقط برای مشاهده و بصورت پی دی اف در زیر قرار داده ایم . ابتدا فایل پی دی اف را مشاهده نمائید و در صورت رضایت می توانید فایل ورد و قایل ویرایش این گزارش تخصصی را بصورت خرید انلاین و به قیمت فقط  2000 تومان از لینک خرید آن دریافت نمائید . ابتدا فایل پی دی اف  :


http://up.asemankafinet.ir/up/asemankafinet/Pictures/DOKMEMO.jpg

در صورت رضایت فایل ورد و قابل ویرایش این گزارش تخصصی  آموزگار سوم ابتدایی را از لینک خرید زیر و بصورت انلاین و با قیمت 2000تومان (دو هزار تومان)بعد از پرداخت دریافت نمائید .

راهنمای خرید :   برای خرید انلاین ابتدا بر روی لینک خرید زیر کلیک نمائید . تا وارد صفحه خرید و دانلود سایت علمی و پژوهشی اسمان شوید .و فایل را بصورت مستقیم خرید و دانلود نمائید. لینک خرید :

http://up.asemankafinet.ir/view/1543587/submit.gif

 

 

( توجه)

سایر گزارش های تخصصی آموزگار سوم را از لینک زیر مشاهده کنید (بر روی لینک زیر کلیک کنید ) :


لیست گزارش های تخصصی آموزگار سوم ابتدایی

 

( همچنین )

 لیست کامل ودسته بندی شده گزارش های تخصصی برای همه دبیران وآموزگاران ومدیران و معاونان مدرسه و هنرآموزان را از لینک زیر مشاهده کنید و به سایر همکاران اطلاع دهید-باتشکر :

( روی عکس زیر کلیک کنید)

 


http://up.asemankafinet.ir/view/2267051/dastebandigozaresh.jpg

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی