راهنما :
با خیال راحت خرید کنید .پشتیبان سایت همیشه در خدمت شماست .در صورت هرگونه مشکل در خرید آنلاین و دریافت فایل با شماره 09159886819 - صارمی اسمس بدهید .

۰

195-گزارش تخصصی آموزگار ابتدایی:بهبود اختلال یادگیری مهدی در املا بار روش های مناسب

 گزارش تخصصی لیست2 گزارش تخصصی آموزگار ابتدایی

195-گزارش تخصصی آموزگار ابتدایی:بهبود اختلال یادگیری مهدی در املا بار روش های مناسب
195-گزارش تخصصی آموزگار ابتدایی:بهبود اختلال یادگیری مهدی در املا  بار روش های مناسب

معرفی

گزارش تخصصی آموزگار ابتدایی:بهبود اختلال یادگیری مهدی در املا  بار وش های مناسب -  بصورت ورد و قابل ویرایش - تعداد صفحات بیست و سه صفحه ، قیمت 3000(سه هزار تومان) تومان

فهرست مطالب  و چکیده در زیر آمده است :

 

چکیده:

یکی از مهم ترین مشکلات دانش آموزان در مقطع ابتدایی درس املاء می باشد .املاء نوعی نوشتن است.  .یکی از مشکلاتی که یکی دانش آموزان من در پایه ........ با آن مواجه بود مشکل املا بود . در این تحقیق برای رفع مشکل املای دانش آموزی به نام مهدی  سعی کردم راهکارهایی پیدا کنم ویادگیری او را در درس املاء تقویت کنم. یکی اساسی ترین مشکلات مهدی ، فرزند آخر بودن خانواده و کمبود محبت مادری بود و بخاطر بیماری مادرش غیبت در کلاس زیاد داشت .

برای پیدا کردن راه کارها نیاز به یک سری اطلاعاتی داشتم، نظیر این اطلاعات را از طریق خود دانش آموز، پرونده وی ، والدین و مشاور مدرسه  جمع آوری کردم با توجه به این اطلاعات راه کارهایی را یافتم و آنها را با دانش آموز به مرحله  اجرا در آوردم. جملگی این راه کارها برای  محبت کردن به دانش آموز ، تقویت حافظ دیداری، تقویت اعتماد به نفس ، کاهش اضطراب ، تقویت توالی دیداری و تقویت حافظه شنیداری  بود که مهدی  در آنها ضعف داشت ، بود . در پایان اجرای این راه حل ها ، نتیجه خوبی از پیشرفت دانش آموز به دست آمد که امیدوارم این را حل ها را هم سایر معلمان برای کاهش ضعف و یادگیری در درس املاء دانش آموز به کار ببرند.

نکات کلیدی :

دانش آموز ، درس املاء ، اختلال یادگیری املا

فهرست مطالب

چکیده:

نکات کلیدی :

مقدمه

اهمیت موضوع

اهمیت و ضرورت حل مشکل:

بیان وضع موجود

اهداف گزارش :

اهداف جزئی :

مقایسه با شاخص :

جمع آوری اطلاعات :

الف مشاهده  :

ب مصاحبه با مادر دانش آموز

ج- مصاحبه

د بررسی سوابق تحصیلی

ه-  استفاده از نظرات همکاران

و )پیشینه تحقیق

الف) مبانی نظری:

ب) پیشینه‌ی عملی:

تجزیه و تحلیل

ارائه راهکارهای موقتی :

یافتن راه حل مناسب

اجرای راه حل های انتخاب شده

ارزیابی نتایج بدست آمده

ارزیابی بعد زا اجرای طرح (نقاط قوت )

ارزیابی نتایج:

نقاط ضعف :

نتیجه‌گیری

ارائه پیشنهادات

پیشنهاد به همکاران:

پیشنهاد به اولیا:

پیشنهاد به مدیرمدرسه:

فهرست منابع:

برای اطمینان شما :

فایل پی دی اف این گزارش تخصصی را فقط برای مشاهده و بصورت پی دی اف در زیر قرار داده ایم . ابتدا فایل پی دی اف را مشاهده نمائید و در صورت رضایت می توانید فایل ورد و قایل ویرایش این گزارش تخصصی را بصورت خرید انلاین و به قیمت فقط3000 تومان از لینک خرید آن دریافت نمائید . ابتدا فایل پی دی اف  :


http://up.asemankafinet.ir/up/asemankafinet/Pictures/DOKMEMO.jpg

در صورت رضایت فایل ورد و قابل ویرایش این گزارش تخصصی را از لینک خرید زیر و بصورت انلاین و با قیمت 3000تومان (سه هزار تومان)بعد از پرداخت دریافت نمائید .

 

راهنمای خرید :   برای خرید انلاین ابتدا بر روی لینک خرید زیر کلیک نمائید .   تا وارد صفحه خرید آنلاین شوید .درصفحه خرید آنلاین نام و نام خانوادگی ، شماره موبایل و ایمیل خود را وارد کنید .و بر روی خرید کلیک نمائید. تا وارد صفحه در گاه بانک شوید .بعد از وارد کردن مشخصات کارت ، وارد صفحه دانلود فایل می شوید که بصورت مستقیم می توانید آن را دانلود کنید ، همچنین علاوه بر دانلود مستقیم ، لینک دانلود به ایمیل شما نیز فرستاده می شود -   لینک خرید :

 

http://up.asemankafinet.ir/view/1543587/submit.gif

( توجه)

سایر گزارش های تخصصی معاونان و مدیران مدارس و پرورشی را از لینک های زیر مشاهده کنید (بر روی هریک از لینک های زیر کلیک کنید ) :


لیست گزارش های تخصصی معاونان مدارس

 

لیست گزارش های تخصصی مدیران مدارس

 

لیست گزارش های تخصصی مربی و معاون پرورشی

 

 

( همچنین )

 لیست کامل ودسته بندی شده گزارش های تخصصی برای همه دبیران وآموزگاران ومدیران و معاونان مدرسه و هنرآموزان را از لینک زیر مشاهده کنید و به سایر همکاران اطلاع دهید-باتشکر :

( روی عکس زیر کلیک کنید)


http://up.asemankafinet.ir/view/2267051/dastebandigozaresh.jpg

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی