راهنما :
با خیال راحت خرید کنید .پشتیبان سایت همیشه در خدمت شماست .در صورت هرگونه مشکل در خرید آنلاین و دریافت فایل با شماره 09159886819 - صارمی اسمس بدهید .

۰

23 - چگونگی ارتباطات در داخل سازمانها و مشاوره مدیریت با کارکنان

 مقاله

23 - چگونگی ارتباطات در داخل سازمانها و مشاوره مدیریت با کارکنان

تحقیق و مقاله چگونگی ارتباطات در داخل سازمانها و مشاوره مدیریت با کارکنان   ، در سی و سه  صفحه بصورت ورد و با قیمت مناسب سه هزار تومان می باشد.

 

مفهوم ارتباط

ارتباط در لغت به معنی مشارکت در یک نظر و ایجاد رابطه برای انتقال یک خبر به کار رفته است.از اواخر سالهای 1930 وپس از انتشار مقاله ای تحت عنوان(اطلاعات یک مسعله ی اندیشه است)به مرور اندیشمندان درصدد بررسی ارتباطات از طریق ریاضیات برآمدند.رفته رفته مفهوم ارتباطات به فرایند اطلاعات تبدیل شد.متعاقب این امر(سیبرنتیک)عنوان شد که آن عبارت است از مجموعه تعوریهای مربوط به قانونمند ساختن انتقال و دریافت یک خبر بین انسان و ماشین.

   ارتباطات و اطلاعات به عنوان اساس هستی انسانها مطرح شده است.چونکه بدین وسیله مکنونات،خواسته ها،نظرات،از فردی به فردی منتقل و درنتبجه نیازها رفع میشود.بدین گونه بقای حیات انسانی فراهم میگردد.با توجه به آنچه که بیان شد میتوان گغت که در ایجاد ارتباط ,دو طرف وجود دارد.طرفی که اطلاعات را منتقل میکند و طرفی که اطلاعات را دریافت میدارد و با درک خود,آن را تفسیر میکند و نسبت به آن واکنش نشان میدهد.ملاحظه میشود که در ارتباط بر اساس داد و ستد داده و ستانده اطلاعات جریانی بین دو یا چند نفر بوسیاه کلام،علامت،اصطلاحات و رمزها در راستای تفهیم یک خبر رسمی یا غیر رسمی برقرار میشود.ارتباطات با اطلاعات تفاوت دارد.چون ارتباطات برای دریافت اطلاعات،وسیله قرار میگیرد.بطور مثال:فرادستی با فرودستی ارتباط برقرار میکند،تا اطلاعات یا اخباری را به او منتقل کند،ملاحظه مبشودکه ارتباطات، وسیله انتقال پیام درسازمان است.

فهرست مطالب :

فصل 1-ارتباط در سازمان

مفهوم ارتباط

عوامل ایجاد ارتباط در سازمانها

انواع ارتباط در یک سازمان

انواع ارتباطات در یک سازمان (Communication)

اهمیت ارتباط در سازمان

غایتهای حاصل از ارتباط

- ایجاد تغییرات سازمانی:

-پیش بینی و جل گیری از تنش های سازمانی

- تحکیم وضعیت کارکنان:

- ایجاد همبستگی بین اعضا و سازمان:

ارتباطات سازمانی را چگونه برقرار کنیم؟

پیشنهادهای مربوط به بهبود ارتباطات در سازمان

فصل 2-انواع جلسات در سازمان

جلسة گروه موافق و مخالف

جلسة گروه همسو

میزگرد

سمینار

سمپوزیم

جلسة مجمع عمومی

کنفرانس

کنگره

فصل 3-نفوذ در دیگران

الگوهای نفوذ در دیگران

قدرت و اختیار:

نفوذ از راه تهدید اجبار:

نفوذ از راه مهارت و استادی:

نفوذ از راه همکاری و همیاری (تشریک مساعی) :

خلاصه

بهبود ارتباطات --- نکاتی برای مدیران

نکاتی ویزه در برقراری ارتباط موثر برای مدیران:

منابع و ماخذ:


برای اطمینان شما عزیزان فایل پی دی اف این مقاله در زیر فقط برای مشاهده آمده است .در صورت مشاهده و رضایت می توانید فایل ورد آن را از لینک خرید و به قیمت عالی سه هزار تومان دریافت نمائید . فایل پی دی اف :


http://up.asemankafinet.ir/up/asemankafinet/Pictures/DOKMEMO.jpg

در صورت مشاهده و رضایت می توانید فایل ورد این مقاله را از لینک زیر و به قیمت سه هزار تومان دریافت نمائید .

راهنمای خرید :   برای خرید انلاین ابتدا بر روی لینک خرید زیر کلیک نمائید .   تا وارد صفحه خرید آنلاین شوید .درصفحه خرید آنلاین نام و نام خانوادگی ، شماره موبایل و ایمیل خود را وارد کنید .و بر روی خرید کلیک نمائید. تا وارد صفحه در گاه بانک شوید .بعد از وارد کردن مشخصات کارت ، وارد صفحه دانلود فایل می شوید که بصورت مستقیم می توانید آن را دانلود کنید ، همچنین علاوه بر دانلود مستقیم ، لینک دانلود به ایمیل شما نیز فرستاده می شود -   لینک خرید :

http://up.asemankafinet.ir/view/1543587/submit.gif

 

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی