راهنما :
با خیال راحت خرید کنید .پشتیبان سایت همیشه در خدمت شماست .در صورت هرگونه مشکل در خرید آنلاین و دریافت فایل با شماره 09159886819 - صارمی اسمس بدهید .

۰

458 - اقدام پژوهی مدیر و معاون : چگونه توانستم فرار از مدرسه یکی از دانش آموزان مدرسه را کاهش دهم.

 اقدام پژوهی اقدام پژوهی مدیر و معاون مدرسه اقدام پژوهی معاونان اجرایی مدارس لیست دو

458 - اقدام پژوهی مدیر و معاون : چگونه توانستم فرار از مدرسه یکی از دانش آموزان مدرسه را کاهش دهم.

نمونه کامل اقدام پژوهی مدیریت و معاونت

معرفی :

 اقدام پژوهی مدیر و معاون: چگونه توانستم  فرار از مدرسه یکی از دانش آموزان مدرسه را کاهش دهم. ، تمامی مقاطع. فایل بصورت ورد (word ) و قابل ویرایش - تعداد صفحات سیزده صفحه -  قیمت فقط دو هزار تومان


بتدا می توانید چکیده و فهرست مطالب و فایل کامل پی دی اف را فقط مشاهده نمائید و در صورت رضایت فایل ورد آن را با قیمت دو هزار تومان خرید نمائید :

 

فهرست مطالب

چکیده:

کلیدواژه ها:

مقدمه:

توصیف وضعیت موجودوبیان مساله:

مساله :

گردآوری  اطلاعات و شواهد1:

الف مشاهده

ب- مصاحبه

تجزیه وتحلیل وارائه راهکارموقتی در مورد فرار از مدرسه

اجرای راهکارها

گردآوری اطلاعات و شواهد2

ارزشیابی تأثیراقدام جدید وتعیین اعتبارآن

پیشنهادات: در مورد فرار از مدرسه

نتیجه گیری وگزارش نهایی:

راهکارهایی برای حل مشکل مشابه درخانواده ها

فهرست منابع

 

چکیده:

   دراین اقدام پژوهی که موضوع آن جلوگیری از فرار از مدرسه علی می باشد.هدف این بودکه دانش آموزمذکوررابه حضورمنظم درمدرسه وکاهش اضطراب( تعلق به خانواده) دراوسوق دهیم ؛برای این منظورازروش تحقیق اقدام پژوهی استفاده کردیم .من که مدیر مدرسه بودم باکمک  معاون ومشاورمدرسه ومعاون آموزگار بادعوت ااولیای دانش آموزوچندین جلسه بحث وگفتگووارائه رهنمود(عدم ترک خانه درموقع برگشتن فرزندش ازمدرسه واستقبال ازاو)وازهمه  مهم تردادن مسولیت وبزرگ ترجلوه دادن نقاط قوت دانش آموزتوانستیم رفتاردانش آموزرااصلاح کنیم.وبه این نتیجه رسیدیم که نیازبه تعلق به خانواده بایددرکودک تأمین شودتااو آرامش روانی داشته باشدوباخیال راحت درسرکلاس درس حاضرشود.

 

کلیدواژه ها:

فرار از مدرسه ،مسوولیت،تعلّق

برای اطمینان شما :

فایل پی دی اف این اقدام پژوهیم مدیر و معاون را فقط برای مشاهده و بصورت پی دی اف در زیر قرار داده ایم . ابتدا فایل پی دی اف را مشاهده نمائید و در صورت رضایت می توانید فایل ورد و قایل ویرایش این اقدام پژوهی دبیر ریاضی را بصورت خرید انلاین و به قیمت فقط2000 تومان از لینک خرید آن دریافت نمائید . ابتدا فایل پی دی اف  :


http://up.asemankafinet.ir/up/asemankafinet/Pictures/DOKMEMO.jpg

در صورت رضایت فایل ورد و قابل ویرایش این اقدام پژوهی مدیر و معاون را از لینک خرید زیر و بصورت انلاین و با قیمت 2000تومان (دو هزار تومان)بعد از پرداخت دریافت نمائید .

راهنمای خرید :   برای خرید انلاین ابتدا بر روی لینک خرید زیر کلیک نمائید . تا وارد صفحه خرید و دانلود سایت علمی و پژوهشی آسمان شوید و فایل را بصورت مستقیم خرید و دانلود نمائید. لینک خرید :


http://up.asemankafinet.ir/view/1543587/submit.gif

 

 

( توجه)

بر روی لینک زیر کلیک کنید تا بتوانید سایر اقدام پژوهی مربوط به مدیران و معاونان مدارس را نیز ببینید و از آن استفاده کنید - بر روی لینک زیر کلیک کنید :

 

لیست اقدام پژوهی مدیر و معاون

 

( همچنین)

می توانید لیست کامل ودسته بندی شده بیش از370  اقدام پژوهی برای همه دبیران وآموزگاران ومدیران ومعاونان مدرسه وهنرآموزان را از لینک زیرمشاهده کنیدوبه سایرهمکاران اطلاع دهید-باتشکر:  (بر روی لینک زیر کلیک کنید )


http://up.asemankafinet.ir/up/asemankafinet/Pictures/Untitled-3.jpg

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی