راهنما :
با خیال راحت خرید کنید .پشتیبان سایت همیشه در خدمت شماست .در صورت هرگونه مشکل در خرید آنلاین و دریافت فایل با شماره 09159886819 - صارمی اسمس بدهید .

۰

468 -اقدام پژوهی ریاضی چگونه توانستم علاقمندی دانش آموزان به درس ریاضی را با روشهای منحصر به فرد افزایش دهم ؟

 اقدام پژوهی اقدام پژوهی دبیر ریاضی لیست سه

468 -اقدام پژوهی ریاضی چگونه توانستم علاقمندی دانش آموزان به درس ریاضی را با روشهای منحصر به فرد افزایش دهم ؟

نمونه کامل اقدام پژوهی دبیر ریاضی  و درس ریاضی

معرفی :موضوع اقدام پژوهی دبیر ریاضی با عنوان :

چگونه توانستم  علاقمندی دانش آموزان به درس ریاضی را  با روشهای منحصر به فرد افزایش دهم ؟.بصورت ورد و قابل ویرایش - تعداد صفحات چهارده صفحه ، قیمت 2000(دو هزار تومان) تومان

ابتدا می توانید چکیده و فهرست مطالب و فایل کامل پی دی اف را فقط مشاهده نمائید و در صورت رضایت فایل ورد آن را با قیمت دو هزار تومان خرید نمائید :

 

چکیده :

از اوایل سال تحصیلی ، همواره رفتار دانش آموزان در زنگ ریاضی، توجه من را به موضوعی از این قرار به خود جلب می کرد. بدان معنا که در این زنگ، شاهد چهره های درهم رفته و بی حوصله ی آنان بودم. بعضی از دانش آموزان در این زنگ با یکدیگر صحبت می کردند، برخی از آن ها بی مورد اجازه ی بیرون رفتن از کلاس را میگرفتند، چند تا ازدانش آموزان سرشان را روی میز خود گذاشته چرت می زدند. در واقع آن چه بیش از هر چیز من را متعجب میکند، کم تحرکی و بی توجهی آنان نسبت به درس ریاضی بود .اما در پایان این گزارش : دانش آموزان در انجام تکالیف ریاضی دقت لازم را دارند، به درس ریاضی و فعالیتهای آن علاقه ی وافری نشان می دهند، از نتایج آزمون مداد ـ کاغذی که حاکی از پیشرفت آنهاست، راضی هستند،فعالیتهای عملکردی را به دقت انجام میدهند، بیشتر دانش آموزان،تکالیف ریاضی را بدون کمک گرفتن از اولیا انجام می دهند،دفتر ریاضی خود را، تمیز و مرتب نگه داشته اند، به ساخت وسایل کمک آموزشی مربوط به درس ریاضی علاقه زیادی نشان میدهند، با روحیه ی شاد، فعالیتهای کلاسی حاضر را انجام می دادند،اولیای دانش آموزان از پیشرفت درس ریاضی آنان ابراز خرسندی می کنند، با کاربرد ریاضی در زندگی تا حدودی زیادی آشنا هستند،هنگام انجام فعالیتهای ریاضی به یکدیگرکمک می کنند.

 فهرست مطالب

چکیده :

بیان مساله و توصیف وضع موجود:

گردآوری اطلاعات شواهد 1:

تجزیه وتحلیل وتفسیر داده های اولیه :

انتخاب واجرای راه حل :

توصیف وضع مطلوب شواهد 2  :

نتیجه گیری :

پیشنهادات :

منابع و مآخذ

 

برای اطمینان شما :

فایل پی دی اف این اقدام پژوهی  دبیر ریاضی را فقط برای مشاهده و بصورت پی دی اف در زیر قرار داده ایم . ابتدا فایل پی دی اف را مشاهده نمائید و در صورت رضایت می توانید فایل ورد و قایل ویرایش این اقدام پژوهی دبیر ریاضی را بصورت خرید انلاین و به قیمت فقط2000 تومان از لینک خرید آن دریافت نمائید . ابتدا فایل پی دی اف  :


http://up.asemankafinet.ir/up/asemankafinet/Pictures/DOKMEMO.jpg

در صورت رضایت فایل ورد و قابل ویرایش این اقدام پژوهی  دبیر ریاضی را از لینک خرید زیر و بصورت انلاین و با قیمت 2000تومان (دو هزار تومان)بعد از پرداخت دریافت نمائید .

راهنمای خرید :   برای خرید انلاین ابتدا بر روی لینک خرید زیر کلیک نمائید . تا وارد صفحه خرید و دانلود سایت علمی و پژوهشی آسمان شوید و فایل را بصورت مستقیم خرید و دانلود نمائید. لینک خرید :

http://up.asemankafinet.ir/view/1543587/submit.gif

 

 

( توجه)

بر روی لینک زیر کلیک کنید تا بتوانید سایر اقدام پژوهی مربوط به دبیر ریاضی را نیز ببینید و از آن استفاده کنید - بر روی لینک زیر کلیک کنید :

 

لیست اقدام پژوهی دبیر ریاضی

 

( همچنین)

می توانید لیست کامل ودسته بندی شده بیش از470  اقدام پژوهی برای همه دبیران وآموزگاران ومدیران ومعاونان مدرسه وهنرآموزان را از لینک زیرمشاهده کنیدوبه سایرهمکاران اطلاع دهید-باتشکر:  (بر روی لینک زیر کلیک کنید

لیست کامل

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی