راهنما :
با خیال راحت خرید کنید .پشتیبان سایت همیشه در خدمت شماست .در صورت هرگونه مشکل در خرید آنلاین و دریافت فایل با شماره 09159886819 - صارمی اسمس بدهید .

۰

اقدام پژوهی انشا

 اقدام پژوهی

اقدام پژوهی انشا

در زیر نمونه های کامل اقدام پژوهی درس انشا را مشاهده می نمائید برای دریافت فایل ورد و قابل ویرایش هر کدام از آنها بر روی موضوع آن کلیک نمائید :


414-اقدام پژوهی آموزگار پنجم درمورد تقویت انشا با قصه گویی


201 - اقدام پژوهی چگونه توانستم مشکل نگارش (انشا) دانش آموزانم را برطرف کنم؟


172 - اقدام پژوهی چگونه توانستم علاقه و انگیزه دانش آموزانم را در درس انشا تقویت نمایم.


160 - اقدام پژوهی چگونه دانش آموزانم را به درس جمله سازی که زمینه انشا نویسی است علاقه مند سازم ؟


33 - اقدام پژوهی چگونه در درس انشا ء دوره راهنمایی تحول ایجاد کردم .


87 - اقدام پژوهی چگونه توانستم با کمک درس انشا تفکر خلاق را در فراگیرانم بهبود ببخشم.


83 - اقدام پژوهی چگونه توانستم مهارت نوشتن رادر دانش آموزان پایه ی دوم تقویت کنم ؟


77 - اقدام پژوهی چگونه توانستم استعدادهای بالقوه دانش آموزانم را در زمینه انشانویسی شکوفا کنم ؟


27 - اقدام پژوهی چگونه در درس انشاء و نگارش دوره راهنمایی تحول ایجاد کردم .


19 - اقدام پژوهی چگونه توانستم مهارت انشانویسی دانش آموزان را افزایش دهم


1 - اقدام پژوهی چگونه توانستم درس انشا را برای دانش آموزان جذاب نمایم.

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی