راهنما :
با خیال راحت خرید کنید .پشتیبان سایت همیشه در خدمت شماست .در صورت هرگونه مشکل در خرید آنلاین و دریافت فایل با شماره 09159886819 - صارمی اسمس بدهید .

۰

402-اقدام پژوهی آموزگار اول ابتدایی با موضوع: ارتقای یادگیری ریاضی در شناسایی از استفاده علامت کمتر

 اقدام پژوهی اقدام پژوهی آموزگار اول ابتدایی لیست دو

402-اقدام پژوهی آموزگار اول ابتدایی با موضوع: ارتقای یادگیری ریاضی در شناسایی از استفاده علامت کمتر ï

نمونه کامل اقدام پژوهی آموزگار اول ابتدایی

معرفی :

اقدام پژوهی با موضوع: ارتقای یادگیری ریاضی در شناسایی از استفاده علامت کمتر وبیشتری در  پایه اول بصورت ورد و قابل ویرایش - تعداد صفحات بیست و پنج صفحه ، قیمت 2000 تومان (دو هزار تومان) 

فهرست مطالب، چکیده و فایل کامل پی دی اف (فقط برای مشاهده) را در زیر آمده است :

 

چکیده

 

اولین دوره آموزش و تربیت برای هر انسانی به طور رسمی، آموزش ابتدایی است. بعد از آموزش‌هایی که فرد در محیط خانواده فرا می‌گیرد، آموزش‌های رسمی به عنوان آموزش دوره‌ عمومی شروع می‌شود. دانش آموزان از سن 5 سالگی وارد عرصه تعلیم و تربیت رسمی می‌شوند و پس از طی 6 سال آموزش و تربیت به دوره بعدی یعنی راهنمایی تحصیلی وارد می‌شوند. دانش آموزان لازم التعلیم هر کشور با کشور دیگری در ورود به مدارس ابتدایی تفاوت دارند. کشورهایی که فقر فرهنگی دارند، معمولاً بسیاری از دانش آموزان لازم التعلیم آن‌ها از تحصیل و آموزش محروم می‌شوند. دوره‌ ابتدایی با توجه به حرکت جدیدی که در زمینه توسعه برنامه علوم ریاضی در قرن اخیر ایجاد شده است به آموزش ابتدایی اهمیت زیادی قائل شده‌اند. قدرت یادگیری دانش‌آموزان دوره ابتدایی بیش از میزانی است، که در برنامه‌های درسی استاندارد مدارس منظور شده است.آموزش‌های دروس مختلف، در دوره ابتدایی دانش آموزان را با جهان و پدیده‌های آن آشنا می‌سازند. آموزش ریاضی در دوره ابتدایی یکی از این دروس است. آموزش سنتی ریاضی ابتدایی جواب گوی نیازهای دانش‌آموزان امروز نخواهد بود. تغییر و دگرگونی در برنامه‌های دوره ابتدایی و کتب ریاضی و همچنین تغییر اساسی روش‌های تدریس در دوره‌ ابتدایی نقش به سزایی در آموزش و فراگیری مفاهیم ریاضی دارد.هر چند برنامه‌ها و کتب درسی ریاضی در ابتدایی تغییر یافت ولی نتایج آموزش‌ها چندان مطلوب نشد. در طرح کلیات نظام آموزش و پرورش جمهوری ایران شیوه آموزش ریاضی به دو روش فعال و غیرفعال تدوین شده است که صفت فعال متوجه تلاش یاد گیرنده در یادگیری است.همه ی معلمان و همکاران من که پایه اول را تدریس می کنند،  اذعان می کنند که  درس ریاضی  ونحوه ی آموزش این کاربرای آنها بحثی بسیارمهم است . بنابر این در اقدام پژوهی حاضر بنده تصمیم گرفتم به این موضوع بپردازم :ارتقای یادگیری ریاضی در شناسایی از استفاده علامت کمتر وبیشتری در  پایه اول در دبستان

 

فهرست مطالب

 

چکیده

مقدمه:

اهداف تحقیق

بیان مسئله

نکاتی چند در باره آموزش ریاضی :

راه های پیشنهادی برای تدریس ریاضی :

راهکـارهــایی در مـــورد ریاضـــی دوره ابتدایی پایه اول ابتدایـی

بی توجهی به سؤالات دانش آموزان:

تجزیه وتحلیل داده ها

تفسیراطلاعات

انتخاب راه جدید به صورت موقتی :

ضرورت اجرای طرح

گردآوری داده ها،درباره ی تأثیراقدام بهینه

گردآوری  شواهد(2)

یک پیشنهاد

نتیجه گیری

برای اطمینان شما عزیزان

فایل پی دی اف این اقدام پژوهی آموزگار اول ابتدایی بصورت ورد در زیر فقط برای مشاهده آمده است . ابتدا فایل پی دی اف و دارای آرم را مشاهده نمائید و در صورت رضایت فایل ورد و قابل ویرایش در متن و بدون هیچ آرمی ، را از لینک خرید و به قیمت فقط دو هزار تومان دریافت نمائید . ابتدا فایل پی دی اف را مشاهده نمائید :


http://up.asemankafinet.ir/up/asemankafinet/Pictures/DOKMEMO.jpg

در صورت مشاهده فایل پی دی اف و رضایت ، فایل ورد و قابل ویرایش و بدون آرم این اقدام پژوهی  را از لینک خرید زیر و به قیمت فقط دو هزار تومان دریافت نمائید.

راهنمای خرید :   برای خرید انلاین ابتدا بر روی لینک خرید زیر کلیک نمائید .   تا وارد صفحه خرید آنلاین شوید .درصفحه خرید آنلاین نام و نام خانوادگی ، شماره موبایل و ایمیل خود را وارد کنید .و بر روی خرید کلیک نمائید.در صفحه بعد از آن بر روی پرداخت از طریق کلیه کارت های عضو شتاب کلیک نمائید تا وارد صفحه در گاه بانک شوید .بعد از وارد کردن مشخصات کارت ، وارد صفحه دانلود فایل می شوید که بصورت مستقیم می توانید آن را دانلود کنید ، همچنین علاوه بر دانلود مستقیم ، لینک دانلود به ایمیل شما نیز فرستاده می شود -   لینک خرید :

http://up.asemankafinet.ir/view/1543587/submit.gif

 

 

( توجه)

بر روی لینک زیر کلیک کنید تا بتوانید سایر اقدام پژوهی مربوط به پایه اول ابتدایی را نیز ببینید و از آن استفاده کنید - بر روی لینک زیر کلیک کنید :

 

لیست اقدام پژوهی آموزگار اول ابتدایی

 

( همچنین)

می توانید لیست کامل ودسته بندی شده بیش از370  اقدام پژوهی برای همه دبیران وآموزگاران ومدیران ومعاونان مدرسه وهنرآموزان را از لینک زیرمشاهده کنیدوبه سایرهمکاران اطلاع دهید-باتشکر:  (بر روی لینک زیر کلیک کنید )


http://up.asemankafinet.ir/up/asemankafinet/Pictures/Untitled-3.jpg

 

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی