راهنما :
با خیال راحت خرید کنید .پشتیبان سایت همیشه در خدمت شماست .در صورت هرگونه مشکل در خرید آنلاین و دریافت فایل با شماره 09159886819 - صارمی اسمس بدهید .

۰

428-اقدام پژوهی آموزگار اول ابتدایی : آرام سازی کلاس شلوغ

 اقدام پژوهی اقدام پژوهی آموزگار اول ابتدایی لیست دو

428-اقدام پژوهی آموزگار اول ابتدایی : آرام سازی کلاس شلوغ

نمونه کامل اقدام پژوهی آموزگار اول ابتدایی

معرفی :

اقدام پژوهی با موضوع: چگونه توانستم دانش آموز شلوغ کلاس را که دیگران را اذیت می کرد آرام کنم ؟   - بصورت ورد و قابل ویرایش - تعداد صفحات بیست و نه صفحه ، قیمت 2000 تومان (دو هزار تومان) 

فهرست مطالب، چکیده و فایل کامل پی دی اف (فقط برای مشاهده) را در زیر آمده است :

چکیده

شلوغ کاری‌ وسیله‌ ای رفتاری‌ است‌ که‌ فرد به‌ وسیله‌ آن‌ خواستار به‌ دست ‌آوردن‌ هدفی‌ دیگر است‌ و ابداً قصد حمله‌ به‌ دیگران‌ یا اذیت‌ کردن‌ آنها را ندارد. البته‌ در این‌ میان‌ ممکن‌ است‌ لطمه‌ ای‌ نیز به‌ کسی‌ وارد شود. مثلاً کودکی‌ بزهکار کیف‌خانمی‌ را می ‌رباید تا به‌ این‌ وسیله‌ مورد تشویق‌ و تأیید گروه‌ همسالان‌ قرار گیرد ممکن‌ است‌ شلوغ کاری‌ جنبه‌ انتقام‌ گیری‌ نیز داشته‌ باشد. یعنی‌ کودکی‌ که‌ مورد اذیت‌ و آزار قرار گرفته‌ و نتوانسته‌ خشم‌ خود را ابراز کند، اکنون‌ با شلوغ کاری‌ به‌ کاهش‌ اضطراب‌ خود می ‌پردازد. در این‌ جا شلوغ کاری‌ وسیله‌ ای‌ است‌ که‌ کودک‌ با توسل‌ به‌ آن‌ می ‌خواهد به‌ هدف‌ خود یعنی‌ کاهش‌ اضطراب‌ دست‌ یابد.

آموزش و پرورش جدید صحنه ای از یادگیری های متقابل از همه رسانه ها، افراد و تأثیرات فرهنگی همه جوامع است. خیلی از دانش آموزان از کوچک ترین وقایع جهان و محیط قبل از معلمان و مدیران خود آگاه می شوند و انتظارات خاصی از آن ها دارند. در چنین شرایطی، تغییر و اصلاح رفتار تابع درک عمیق علل رفتار است. به همین دلیل برای برقراری انضباط و اصلاح رفتار باید معلمان و مدیران اصول رفتار شناسی و برقراری انضباط را درک و نگرش های درست و عالمانه ای نسبت به آن داشته باشند تا در کارهای پرورشی خود موفق باشند.

اینجانب ............ در اقدام پژوهی  فوق تلاش نموده ام تا از شلوغ کاری دانش آموزم فرشید جلوگیری کرده و  راهکار های آن را در اختیار همکاران گرامی قرار دهم.

فهرست مطالب

چکیده

مقدمه

بیان مسئله

توصیف وضع موجود

گرد آوری شواهد یک

تجزیه و تحلیل و تفسیر داده ها:

تفسیر:

تجزیه و تحلیل داده ها

اجرای راه حل ها :

گردآوری شواهد 2:

ارزشیابی تأثیر اقدام جدید و تعیین اعتبار:

راهکار ها

اهمّیّت انضباط به شرح زیر است :

ارائه دلایل مشکل شلوغ کاری:

۱: تفاوت های جنسیتی

۲: عوامل خانوادگی شلوغ کاری

درباره منشاء و ریشه شلوغ کاری از چند مسأله باید سخن گفت‌

منشاء غریزی و فطری:

منشاء اجتماعی:

منشاء غریزی و اجتماعی:

کمبود توجه و عاطفه:

راه‌های اصلاحی برای از بین بردن حالت شلوغ کاری:

آگاهی دادن:

اقدام به رشد فکری:

آشنا کردن به حقوق دیگران:

آگاهی به زشتی امر:

رفع ناکامی‌ها و محرومیت‌ها:

ایجاد محیط صمیمی:

راه کار و نتیجه گیری (گزارش نهایی )

منابع ومآخذ

برای اطمینان شما عزیزان

فایل پی دی اف این اقدام پژوهی آموزگار اول ابتدایی بصورت ورد در زیر فقط برای مشاهده آمده است . ابتدا فایل پی دی اف و دارای آرم را مشاهده نمائید و در صورت رضایت فایل ورد و قابل ویرایش در متن و بدون هیچ آرمی ، را از لینک خرید و به قیمت فقط دو هزار تومان دریافت نمائید . ابتدا فایل پی دی اف را مشاهده نمائید :


http://up.asemankafinet.ir/up/asemankafinet/Pictures/DOKMEMO.jpg

در صورت مشاهده فایل پی دی اف و رضایت ، فایل ورد و قابل ویرایش و بدون آرم این اقدام پژوهی  را از لینک خرید زیر و به قیمت فقط دو هزار تومان دریافت نمائید.

راهنمای خرید :   برای خرید انلاین ابتدا بر روی لینک خرید زیر کلیک نمائید .   تا وارد صفحه خرید آنلاین شوید .درصفحه خرید آنلاین نام و نام خانوادگی ، شماره موبایل و ایمیل خود را وارد کنید .و بر روی خرید کلیک نمائید.در صفحه بعد از آن بر روی پرداخت از طریق کلیه کارت های عضو شتاب کلیک نمائید تا وارد صفحه در گاه بانک شوید .بعد از وارد کردن مشخصات کارت ، وارد صفحه دانلود فایل می شوید که بصورت مستقیم می توانید آن را دانلود کنید ، همچنین علاوه بر دانلود مستقیم ، لینک دانلود به ایمیل شما نیز فرستاده می شود -   لینک خرید :

http://up.asemankafinet.ir/view/1543587/submit.gif

 

 

( توجه)

بر روی لینک زیر کلیک کنید تا بتوانید سایر اقدام پژوهی مربوط به پایه اول ابتدایی را نیز ببینید و از آن استفاده کنید - بر روی لینک زیر کلیک کنید :

 

لیست اقدام پژوهی آموزگار اول ابتدایی

 

( همچنین)

می توانید لیست کامل ودسته بندی شده بیش از370  اقدام پژوهی برای همه دبیران وآموزگاران ومدیران ومعاونان مدرسه وهنرآموزان را از لینک زیرمشاهده کنیدوبه سایرهمکاران اطلاع دهید-باتشکر:  (بر روی لینک زیر کلیک کنید )


http://up.asemankafinet.ir/up/asemankafinet/Pictures/Untitled-3.jpg

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی